رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای تخلف حادثه‌ساز در اجرای طرح نوروزی پلیس خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ ابوالفضل کهزادی عصر امروز، اظهار داشت: تعداد 310 دستگاه وسیله نقلیه به علت ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز نظیر سرعت و سبقت‌های غیرمجاز، انحراف، پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک در ایام تعطیلات نوروز در محورهای مواصلاتی استان ایلام به صورت ساعتی و یا روزانه توقیف شده‌اند.

وی افزود: از شروع طرح نوروزی تا 8 فروردین 22 هزار و 10 مورد تخلف توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس جاده‌ای ثبت و خودروهای متخلف اعمال قانون شده‌اند که نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش اعمال قانون صورت گرفته است.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: حضور تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس گشت جاده‌ای که با همکاری ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی در راه‌های بین شهری استان حضور داشته که بر نوع رفتار ترافیکی رانندگان و افزایش ایمنی ترددها نظارت دارند.

کهزادی با بیان اینکه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد و در پی آن ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز از سوی رانندگان و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی  سهم قابل توجهی در وقوع تصادفات دارد، تأکید کرد: پلیس با هرگونه تخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد.