رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از آزادی 3 زندانی جرائم غیرعمد و اهدای جهیزیه به 50 زوج از خانوادههای زندانیان غیرعمد به همت و تلاش خیرین و داوطلبان اصفهانی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، محقق گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با همکاری خیریه امام موسی کاظم (علیه السلام ) با جمع آوری مبلغی بالغ بر 5 میلیارد ریال ، به 50 زوج نیازمند از خانواده های زندانیان غیر عمد اصفهان جهیزیه اهدا کردند .

 وی با اشاره به همکاری این جمعیت با انجمن حمایت از زندانیان اصفهان افزود : همچنین 3 نفر از زندانیانی که به دلیل بدهی یا ارتکاب به جرائم غیر عمد و عدم استطاعت مالی در بند بودند با جمع آوری مبلغ 58 میلیون ریال توسط جوانان بشر دوست هلال احمر و پرداخت به شاکیان و اعلام رضایت آنها آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

گفتنی است در ماه مبارک رمضان نیز با جمع آوری و پرداخت مبلغ 212 میلیون ریال ، از طریق برپایی بازارچه خیریه توسط کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی اصفهان و با همکاری جمعیت این شهرستان یک جوان زندانی غیر عمد دیگر آزاد و به آغوش خانواده اش بازگردانده شده بود .