بیمه کوثر در نظر دارد به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان تمامی مساجد و اماکن مذهبی را از محل "پویش محراب نور" تحت پوشش بیمه های آتش‌سوزی و مسئولیت قرار دهد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، با توجه به استقبال هم‌وطنان عزیز از پویش محراب که در ماه مبارک رمضان اجرایی شد، این شرکت در ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر نیز با اجرای "پویش محراب نور" و ارائه پوشش خطرات اصلی آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار و خطرات اضافی متعدد جهت اموال و دارایی‌های منقول و غیر منقول و همچنین پوشش مسئولیت در قبال اشخاص ثالث و هیئت امنا با تعهدات دیه و هزینه پزشکی، در کنار عزاداران گرامی خواهد بود.

مهدی زمانی در ادامه گفت: در طی مدت اجرای محراب نور، علاوه بر مساجد و اماکن مذهبی، تکایای دارای سازه های موقت نیز بیمه می گردند و سعی شده در این پویش خدمات بیمه‌ای با تعهدات ویژه،  لحاظ تخفیفات و حق بیمه مناسب ارائه شود.

مشتریان و هم‌وطنان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از خدمات این پویش به پورتال بیمه کوثر به آدرس www.kins.ir و همچنین سرپرستی‌ها و نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.