نماینده استان نینوا تأکید کرد: کسی که به رفتارهای اردوغان و عملکرد بسیج مردمی عراق نگاهی بیندازد ، متوجه می شود که لقب تروریست شایستۀ کدامیک از این دو طرف است.

به گزارش مرور نیوز، "عبد الرحمن اللویزی" در واکنش به سخنان اخیر اردوغان علیه نیروهای الحشد الشعبی گفت: هنگامی که آقای اردوغان تروریست های کشورهای مختلف جهان را در فرودگاه های خود به زمین می نشاند و آنها را به کشورهای خاصی می فرستاد ، نیروهای بسیج مردمی عراق پولی را برای تأمین کرایه تاکسی قرض می گرفتند و خود را به میدان های جنگ می رساندند تا با فدا کردن خون خود مردم استان نینوا را از اسارت داعش نجات بدهند و در همان حال کاروان های حامل انواع کمک های بشردوستانه به این استان فرستاده می شد. حالا سؤال اینجاست که لقب " تروریست " شایستۀ اردوغان است یا بسیج مردمی! فقط کسی از جواب دادن به این سؤال طفره می رود که قدرت تشخیص خود را از دست داده باشد.
وی افزود: هنگامی که تروریست ها مردم ترکمن شهر تلعفر را محاصره کرده و آنها را زیر گلوله های توپ و خمپاره های خود گرفته بودند ، آقای اردوغان چه کار می کرد و کجا بود؟! و حالا چه شده که باید مردم تلعفر افتاده است و پرچمدار حمایت از آنها شده است!
این نماینده عراقی تأکید کرد: توهین به بسیج مردمی توهین به همۀ مردم عراق محسوب می شود و بهترین جواب برای اینگونه گستاخی ها آغاز هر چه زودتر عملیات آزادسازی تلعفر است. مردم ترکمن شهر تلعفر و مناطق دیگر عراق، وفادار به ملت و کشور خود و میهن دوست هستند، و نیازی به ترحم ساختگی اردوغان و امثال او ندارند.
وی خاطرنشان کرد: اردوغان اگر واقعاً دلسوز مردم است ، به امور 20 میلیون شهروند کُرد ترکیه رسیدگی کند و حقوق شهرندی آنها را به رسمیت بشناسد سپس برای ملت های دیگر دل بسوزاند.