بیش از ۱۵ روز از فراخوان عمومی واگذاری سهام باشگاه تراکتور سپری شد و هیچ درخواست کتبی و حتی شفاهی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی برای خرید سهام باشگاه وصول نشده است.

به گزارش مرور نیوز، پس از پایان مهلت ۱۵ روزه مجمع سهامداران باشگاه تراکتور جهت ارائه درخواست‌های خرید سهام باشگاه و عدم وصول هر‌گونه درخواستی در این زمینه، مجمع باشگاه اطلاعیه‌ زیر را صادر کرد:

بأسمه تعالی

بیش از ۱۵ روز از فراخوان عمومی واگذاری سهام باشگاه تراکتور سپری شد و هیچ درخواست کتبی و حتی شفاهی از سوی اشخاص حقیقی و‌ حقوقی برای خرید سهام باشگاه وصول نشده است.

برنامه و بودجه ارایه شده از سوی هیات مدیره باشگاه برای فصل آتی در جلسه ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری تصویب و تخصیص یافته بود؛ اما باتوجه به فراهم نبودن بستر لازم و همچنین شرایط پرتنش موجود پیرامون تیم، مجمع سهامداران باشگاه تراکتور امکان ادامه فعالیت را مقدور ندانسته و باشگاه را جهت واگذاری در اختیار هیأت فوتبال قرار می‌دهد.

در همین راستا با پایان مسابقات فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲، اعضای مجمع سهامداران، باشگاه تراکتور را بدون هیچ بدهی داخلی و خارجی، در اختیار هیأت فوتبال آذربایجان‌ شرقی قرار داده و تمامی امورات و هزینه‌های باشگاه از امروز - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳- به هیأت فوتبال استان به عنوان متولی فوتبال در آذربایجان شرقی، واگذار می‌شود.

 

شایان ذکر است، باتوجه به در پیش بودن نقل و انتقالات تابستانی، تصمیم مذکور به صورت فوق‌العاده در دستور کار مجمع سهامداران قرار گرفت تا اقدامات لازم جهت آماده کردن تیم در اسرع وقت از سوی متولیان جدید صورت پذیرد.