در مسابقات فوتبال قهرمانی مدارس کشور، هرمزگان و تهران با نتیجه مشابه یک بر صفر از سد رقبای خود گذشتند و راهی دیدار فینال شدند.

به گزارش مرور نیوز، در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی مدارس کشور جام شهدای مدافع حرم، دو دیدار در زمین تختی بندرعباس برگزار شد. ابتدا و در ساعت 9 صبح دو تیم تهران و البرز به مصاف هم رفتند که در نیمه اول این بازی گلی در برنداشت و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هم بازی به صورت پایا پای ادامه داشت تا اینکه در اولین دقیقه از وقت اضافه نیمه دوم، تیم تهران به گل برتری رسید و با کسب نتیجه یک بر صفر راهی فینال شد.

هرمزگان و قزوین دو تیم دیگر این مرحله در بازی دوم به دیدار هم رفتند که در نیمه اول ابتدا تیم قزوین به گل برتری رسید. هرمزگان بعد از دریافت گل فشار خود را بر روی دروازه قزوین افزایش داد و مزد حملات خود را با گل بازیکن شماره 12 خود گرفت و بازی را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند.

در نیمه دوم موقعیت هایی برای هر دو تیم پیش آمد که مهترین آنها پنالتی تیم قزوین بود که با واکنش خوب دروازبان هرمزگان مواجه شد و از رسیدن قزوین به گل دوم جلوگیری کرد.بازی در وقت عادی نیمه دوم مساوی بود که تیم هرمزگان در اولین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه دوم صاحب پنالتی شد و برخلاف رقیب خود، پنالتی را وارد دروازه قزوین کرد و با نتیجه دو بر یک توانست جواز فینال مسابقات را کسب کند.

لازم به ذکر است که در بازی رده بندی ابتدا دو تیم قزوین و البرز به مصاف هم می روند و دیدار فینال را تهران و هرمزگان در زمینه تختی بندرعباس برگزار خواهند کرد.