سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد معتقد است که تیمش بازیکنان باتجربه و جوان خوبی دارد و می‌خواهد کار بزرگی را در فوتبال خراسان رقم بزند.

به گزارش مرور نیوز، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد که همراه تیمش در اردوی ترکیه به سر می‌برد درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: وضعیت کلی تیم ما خوب است. امروز سومین دیدار تدارکاتی خود در کل و دومین دیدار دوستانه خود در ترکیه را مقابل تیم ملی امید عمان برگزار می‌کنیم. 36 جلسه تمرین را پشت سر گذاشته‌ایم و نسبت به پارسال کار را بهتر جمع کرده‌ایم. در بعد فنی کارمان به خوبی پیش می‌رود و 70 درصد راه رفته‌ایم.

وی افزود: فردا کار خود را در بخش دفاعی ادامه می‌دهیم. سال گذشته سخت گل می‌زدیم و راحت گل می‌خوردیم. با تلاش بیشتر سعی می‌کنیم این مشکل خود را حل کنیم تا بتوانیم در لیگ هفدهم و جام حذفی موفق باشیم.

وی درباره هماهنگی تیمش اظهار کرد: از لحاظ فنی هنوز به هماهنگی صددرصد نرسیده‌ایم و به تمرین بیشتری نیاز داریم. بازیکنان در حال پیشرفت هستند و از بازیکنان جوان تا باتجربه فعل خواستن را صرف کرده‌اند. تیم امسال ما تیمی تلفیق شده از بازیکنان جوان و باتجربه است که این می‌تواند رمز موفقیت پدیده در این فصل باشد. نمی‌شود تیمی را بست که صرفا بازیکنان آن یا جوان باشند یا باتجربه. به هر حال احساس می‌کنم انتخاب‌های خوبی داشتیم و زمان این را اثبات خواهد کرد.

وی درباره جوانان تیمش اظهار کرد: در تمرین‌هایی که پشت سر گذاشته‌ایم جوانان خوبی را دیده‌ام. آن‌ها پتانسیل بالایی برای حضور در لیگ برتر دارند. اگر به خود غره نشوند فکر می‌کنم می‌توانیم سه یا چهار جوان خوب را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

مهاجری درباره بازیکنانی که جذب کرده است اظهار کرد: تیم با شرایط خوبی پیش رفته و باشگاه نیز به ما کمک کرده تا مشکلاتی که سال گذشته برایمان ایجاد شد را پشت سر بگذاریم. بازیکنان خوبی در خطوط مختلف با توجه به نیازهایی که داشتیم جذب کردیم. محمدرضا خانزاده در دفاع، بابک حاتمی دردفاع راست، اکبر ایمانی در خط میانی، خلعتبری به عنوان هافبک مهاجم و قاسمی نژاد و قاضی را جذب کردیم. در فرصت باقی مانده نیز یک یا دو بازیکن شایسته را به ترکیب پدیده اضافه خواهیم کرد.

وی درپایان درباره هدف این تیم در انتهای فصل و همچنین جام حذفی نیز اظهار کرد: ابتدا درباره جام حذفی باید بگویم که ما سال گذشته سعی کردیم از جوانان خود در این میدان بهره بگیریم که فکر می‌کنم استراتژی اشتباهی بود. امسال نگاه جدی‌تری به این مسابقه‌ها داریم و با تمام قوا در آن شرکت می‌کنیم. سعی می‌کنیم در لیگ نیز رتبه قابل احترامی کسب کنیم تا یک کار بزرگ را در فوتبال خراسان رقم بزنیم.